17/9/13

Τι γίνεται με τα προγράμματα του ΕΣΠΑ;



Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Μπάχαλο έχει προκληθεί με τα επιδοτούμενα προγράμματα απασχόλησης του ΕΣΠΑ, τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη. Τόσο στο πρόγραμμα για νέους κάτω των 29 ετών, όσο και σε αυτό που αφορά επαγγέλματα του τουριστικού κλάδου, οι συμμετέχοντες δεν έχουν λάβει μέχρι τώρα ούτε σεντ! Σε αντίθεση με τα όσα προέβλεπε το χρονοδιάγραμμα των προγραμμάτων. Επικοινωνήσαμε με το Υπουργείο Εργασίας και ψάξαμε για απαντήσεις.

Μετά από αρκετό ψάξιμο, αφού στο υπουργείο δεν συνηθίζουν… να σηκώνουν τηλέφωνα, φτάσαμε στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής. Στην αρμόδια υπηρεσία, δηλαδή, που έχει αναλάβει να «τρέξει» τις σχετικές διαδικασίες, έτσι ώστε τα επιδοτούμενα χρήματα, να καταβληθούν στους συμμετέχοντες. Η απάντηση που λάβαμε για το πότε θα καταβληθεί το πρώτο «πακέτο χρημάτων» ήταν: «Από Οκτώμβρη και βλέπουμε…». Σημειώνεται, ότι το εν λόγω χρηματικό ποσό (εκπαιδευτικό επίδομα) έπρεπε ήδη να έχει καταβληθεί. Όπως μας τόνισε η υπάλληλος, δεν βρισκόμαστε καν στην φάση της καταβολής των χρημάτων, αλλά είμαστε ακόμα «στην φάση εξέτασης των φακέλων».

Φυσικά, η αρμόδια υπάλληλος δεν είχε καμία συγκεκριμένη ημερομηνία να μας δώσει, για το πότε θα μπουν τελικά τα χρήματα στους λογαριασμούς των συμμετεχόντων. Στην συνέχεια του διαλόγου δεν δίστασε μάλιστα να μας περιγράψει και την εικόνα που επικρατεί στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής. «Αυτή την στιγμή υπάρχει μια στοίβα από φακέλους και είμαστε μόνο 4 άτομα που πρέπει να κάνουμε όλη την δουλειά» είπε χαρακτηριστικά.

Επισημαίνεται, ότι τα επιδοτούμενα χρήματα αυτών των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, βρίσκονται ήδη στα κρατικά ταμεία (!) και… περιμένουν. Αφού πρόκειται, σχεδόν εξ' ολοκλήρου, για ευρωπαϊκά κονδύλια. Ερώτημα πρώτο: Ποιος μας διαβεβαιώνει ότι τα χρήματα τα οποία ήδη υπάρχουν στα ταμεία, δεν εκμεταλλεύονται για «άλλους σκοπούς»; Γιατί στην Ελλάδα ζούμε. Ερώτημα δεύτερο: Ας πούμε ότι είμαστε καλοπροαίρετοι και δεχόμαστε την εκδοχή πως υπάρχει συνωστισμός δουλειάς στο υπουργείο. Πόσο έξυπνο είναι, να βάλεις μόλις 4 υπαλλήλους να εξετάσουν φακέλους που αφορούν συνολικά πάνω από 40.000 συμμετέχοντες; Φαίνεται ότι δεν υπάρχει κανένα δείγμα σοβαρότητας σε αυτή τη χώρα.

Χτες (16/9) ο Υφυπουργός Εργασίας, Βασίλης Κεγκέρογλου, βρέθηκε σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή και προανήγγελλε μάλιστα την δημιουργία νέων επιδοτούμενων προγραμμάτων, ίδιου τύπου! Μεγαλύτερης διάρκειας αυτή τη φορά (24 μηνών). Ακόμα δεν έχουν τακτοποιήσει τους παλιούς ενδιαφερόμενους και προτεραιότητα τους είναι να διαφημίσουν νέα επιδοτούμενα προγράμματα. Αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα…



*Τα τηλέφωνα της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής (αρμόδια για το πρόγραμμα) είναι: 2105271169, 2105271173, 2105271143 και 2105271121. Συνολικά τέσσερα διαθέσιμα τηλέφωνα δηλαδή.

800 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/10/13, 4:17 μ.μ.

    dn tous noiazei tpt pou emeis douleyoume xwris lefta out pws kinoumaste oute pws zoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/10/13, 10:19 π.μ.

      egw pisteuw pws olo ayto to ekanan gia na meiwthei estw kai ligo i anergia...eplizw omws ta lefta na mpoun gt ta dikaioumaste......

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος10/10/13, 3:04 μ.μ.

    Egw teleiwnw tin praktiki 12 noemvrioy kai den exw parei frago.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς επικρατεί ένα μεγάλο μπάχαλο και ευθύνη έχει το υπουργείο. Περιμένουμε από μέρα σε μέρα, για νεότερες εξελίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/10/13, 11:12 π.μ.

    απλα ντροπη τους, αυτο εχω να πω μονο...αν και το φανταζομουν απο την αρχη οτι θα γινει ετσι, σκεφτηκα οτι τουλαχιστον να μην καθομαι σπιτι κ οτι μπορει καποια στιγμη να τα παρουμε κ τα λεφτα...δεν το βλεπω ομως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/10/13, 9:29 μ.μ.

      θα τα πάρουμε σίγουρα λογικά.Απλά να ξέρεις οι πληρωμές μέσω ΕΣΠΑ πάντα καθυστερούν.Κι εγώ όταν δούλευα σε πρόγραμμα μέσω ΕΣΠΑ ΠΈΡΣΥ ΠΛΗΡΏΘΗΚΑ ΜΕΤΆ ΑΠΟ 5 ΜΉΝΕΣ

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος15/10/13, 12:48 π.μ.

    Σε ποιόν τηλεφωνικό αριθμό μπορούμε να καλέσουμε το τμήμα, που αφορά το πρόγραμμα μας; Το ΚΕΚ μου αδυνατεί να απαντήσει στα ερωτήματα που θέτουμε με τους υπόλοιπους ωφελουμένους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τηλέφωνα της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής (αρμόδια για το πρόγραμμα) είναι: 2105271169, 2105271173, 2105271143 και 2105271121. Συνολικά τέσσερα διαθέσιμα τηλέφωνα δηλαδή.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/11/13, 12:28 π.μ.

      2105271107 εγώ έχω καταλήξει και σε αυτό το νούμερο μετά από 25 άλλα τηλέφωνα και υποτίθεται πως πρέπει να μιλήσω με την κα Αθανασίου αλλά δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/11/13, 10:34 π.μ.

      σε αυτό το τηλέφωνο αναφερόμουν όταν έγραφα ότι "τηλεφώνησα 10-20 φορές και μόνο μία φορά το σήκωσε...... αλλά μου το έκλεισε στα μούτρα"

      μάλιστα μετά από πολλές προσπάθειες στις επόμενες 2-3 μέρες βγήκε και μου είπε γενικά και αόριστα ότι θα πληρωθώ σε 15 μέρες

      συνεπώς επίμεινε στα τηλεφωνήματα μπας και.. αλλά δεν θα σου πουν και κάτι σίγουρο και κατατοπιστικό

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος15/10/13, 3:27 μ.μ.

    Έχω επικοινωνήσει με το ΚΕΚ, όπου μου τόνισαν πως το θέμα της μισθοδοσίας δεν είναι στην δικαιοδοσία τους και πως έχει περάσει στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Από εκει πληροφορήθηκα πως δεν έχουν μπει τα χρήματα για το ΕΣΠΑ και σήμερα μας ενημέρωσαν πως πρέπει να εκδώσουμε ένα νούμερο Παρακαταθήκης! Η κοροϊδία στο μεγαλείο της!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος15/10/13, 3:53 μ.μ.

    δηλαδή άμα εκδώσουμε αυτό το νούμερο θα μα στα βάλουν τα λεφτά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος15/10/13, 4:09 μ.μ.

    Mas exoun pei apo to KEK to diko mas mexri ta mesa oktovri kai den exoume dei tipota sto logariasmo mas. Sugkekrimena ws simera pws tha itan yard lefta sto logariasmo mas. Mas douleuoun?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/10/13, 11:34 π.μ.

    Φυσικά και μας δουλευουν και την αλήθεια δε ξέρουμε αν θα τη μαθουμε ποτε (οτι τα λεφτα εχουν χρησιμοποιηθει απο το κρατος για "αλλες" δουλειες, καθως το κονδυλι εχει δωθει προ πολλου)! Θα παμε την Παρασκευη το πρωι στο Παρακαταθηκων μηπως αποσπασουμε καμια πληροφορια παραπανω.. Θα προτεινα και στους υπολοιπους να δραστηριοποιηθουν και να πιεσουμε λιγο τα πραγματα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/10/13, 12:57 μ.μ.

    Παιδια εχουμε κανενα νεο με τα λεφτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/10/13, 2:09 π.μ.

    ti einai autos o arithmos parakatathikis??den tha poun ta lefta sto logariasmo tis ethnikis? emas den mas exoun pei tipota tetoio...emeis teleiwnoume 9 noemvriou tin praktiki kai akoma tipota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/10/13, 9:42 π.μ.

    αλλα λενε και αλλα κανουν...περιμενουμε τοσο καιρο για 400 ε που αμα δουλευαμε πουθενα αλλου θα τα περναμε διπλα πρεπει το κρατος να συντονιστει ολα τα παιδια τα οποια κανουν πρακτικη εχουνε αναγκη δν ξυπνησαν μια μερα και ειπανε ας γινουμε υπαλληλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα,Σας παρακαλω παιδια οποιος γνωριζει η εχει καποια πληροφορια να τν βαζει εδω να βλεπουμε κ οι υπολοιποι ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νεότερη επίσημη πληροφόρηση δεν υπάρχει. Παραπάνω, έχω δώσει τα τηλέφωνα της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής. Καλέστε εκεί για να μάθετε ενδεχομένως κάτι περισσότερο, αλλά και μήπως… ιδρώσει το αυτάκι τους από τα πολλά τηλέφωνα και «τρέξουν» τις διαδικασίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/10/13, 3:38 μ.μ.

    kalhspera.opws egw mathena ta nea apo esas tha hthela n pw kai egw auto pou ematha.phra sta thlefwna pou edwse o k.Γιάννης Μπελεγρίνης kai mou edwsan enan armodio gia to kek gia to opoio exw kanei ta xartia mou.o kyrios o opoios mhlhsa mou eipe oti yparxh gia kathe kek kapoios armodios o opios parakolou8h ths exelixeis.kalo tha htan opoios enthiaferetai na epikoinonhsh se ayta ta thlefwna kai na milhsh m kapoion armodio gia na ton pei ths exelixs.emena mou eipe paizei rolo pote teleiwse kapoios thn thewria (gia thn thewria milame panta e mhn mperdeyth kaneis sthn elleda eisai) kai pote esteile ta xartia to kek gia thn prwth dwsh.eyxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος21/10/13, 8:09 μ.μ.

    Egw teleiwsa 31 iouliou kai 5 augoustou xekinisa thn praktiki enw elegan oti to polu septemvri tha ta pairname oyan xana pira thl Mou eipan ws ta mesa oktwvri kai akomi tipota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος21/10/13, 11:25 μ.μ.

    kai magkes den einai 400 einai 320 bainei kai foros 20% sunolika 480 euro ta opoia upoti8etai 8a epistrafoun me thn epomeni forologikh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/10/13, 2:03 μ.μ.

      File mou auto p to akouses eisai sigouros??giati 400 mekrathseis mas exoun pei

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/10/13, 2:05 μ.μ.

      Το επίδομα της θεωρητικής κατάρτισης είναι αξίας 400€ (80 ώρες Χ5 € ανά ώρα κα-
      τάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των νομίμων κρατήσεων) κ

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος22/10/13, 12:21 μ.μ.

    Tha koitaxoun tis forologikes p kaname k tha paroume meta ta upoloipa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος23/10/13, 9:15 π.μ.

    Εγώ επικοινώνησα σήμερα μαζί τους και μου είπαν ότι φτιάχνουν ακόμα τους φακέλους για αυτούς που τελείωσαν ιούλιο,όποτε αυτοι θα τα πάρουν μέχρι τέλος του μήνα,οι άλλοι μέσα στον Νοέμβρη...... και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος23/10/13, 12:10 μ.μ.

    εγώ μίλησα πριν λίγο μαζί τους (με την 4η προσπάθεια βγήκαν) τους ανέφερα το κεκ μου (αν και δεν έδειξαν και πολύ σημασία)

    και μου είπαν ότι από σήμερα ξεκίνησαν οι πληρωμές αλλά "προφανώς όχι για όλους" και "προφανώς για αυτούς που τελείωσαν τις θεωρίες τον Ιούλιο"

    κάτι μου είπαν και για την σύμβαση ότι αναφέρει για ένα μήνα πρακτικής πριν γίνει η πληρωμή της θεωρίας αλλά δεν την είχα μπροστά μου την σύμβαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/13, 1:53 π.μ.

      επανέρχομαι:

      ξεψάχνισα την σύμβαση που υπεγράψαμε όπως επίσης και την προκύρηξη-πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά όπου η καταβολή των 400€ να προυποθέτει τον ένα μήνα πρακτικής.

      "Το επίδομα της θεωρητικής κατάρτισης είναι αξίας 400€ (συμπεριλαμβανομένων των νομίμων κρατήσεων) και καταβάλλεται με την ολοκλήρωση της θεωρητικής κατάρτισης σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία:....."

      συνεπώς αποτελεί απλά ένα παραπλανητικό ευφηολόγημα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/10/13, 1:55 π.μ.

      πόσο μάλλον όταν οι πιο πολλοί έχουμε υπερκαλύψει και τον ένα μήνα πρακτικής άσκησης

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/10/13, 2:14 μ.μ.

      σήμερα τους ξαναενόχλησα.
      Αυτή τη φορά μου δώσανε όνομα/τηλέφωνο του υπευθύνου του κεκ (που έκανα την θεωρία).
      Τον τηλεφώνησα 10-20 φορές και μόνο μία φορά το σήκωσε...... αλλά μου το έκλεισε στα μούτρα

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος23/10/13, 1:08 μ.μ.

    ΕΓΩ ΑΡΧΙΣΑ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος23/10/13, 4:41 μ.μ.

    Telika emeis pou teleiwsame ton Ioulio pote tha ta paroume ta lefta?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος25/10/13, 10:58 π.μ.

    πληρώθηκε κανείς??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος25/10/13, 9:06 μ.μ.

    tipota re paidia??kaneis??den kserete tpt?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος25/10/13, 10:27 μ.μ.

    einai mia koroidia kai mish! kapoioi pou exoun teliwsei ta sygkekrimena programmata h idiou typou exoun paei mexri kai dikastikws gia na paroun ta xrhmata tous! kanonika prepei na kanoume parapona stin eyrwpaikh epitroph pou ekdidei ayta ta programata gia to ypourgeio ergasias exei kalipsei ypoxrewseis tou kratous me ayta ta xrhmata! kai to kratos ta dinei siga siga ara ta lefta ayta pou kanonika tha eprepe na exoun hdh plirwthei pane allou kai oxi stous nomimous katoxous aytwn twn programmatwn! einai paranomo kai kataxrhstiko!episis stin symbasi pou exoume ipograpsei iparxei ena mikro parathiraki to opoio leei oxi emmesa oti oi plirwmes tha ginoun apo ton forea opote gustarun!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/11/13, 12:33 π.μ.

      να οργανωθουμε όμως....μην μεινουμε μονο στα λογια!

      Διαγραφή
    2. Να κινητοποιηθουμε αλλα πως; τι να κανουμε; που να στειλουμε; που να απευθυνθουμε; εγω μεχρι κ στην ευρωπαικη ενωση εστειλα αλλα δεν ειχα βοηθεια!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος26/10/13, 9:36 π.μ.

    Ta lefta sigoura den tha ta xasoume apla tha perimenoume kai allo apo to persino programma me ts upoligistes pou upirxe den exei plirwthei kanena paidi. Kai akoma perimenoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παιδιά ελεύθερο διάλογο κάνουμε και όπως βλέπετε αφήνω όλα τα σχόλια. Αλλά θα παρακαλούσα να μη δίνουμε λάθος πληροφορίες, είτε για το δικό μας πρόγραμμα, είτε για τα υπόλοιπα. Γιατί βλέπω ότι από κάποιους γράφονται πράγματα που δεν ισχύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/13, 2:56 μ.μ.

      dld ti isxyei kai ti oxi??

      Διαγραφή
    2. Καταρχήν, δεν χρειάζεται κανένα «νούμερο παρακαταθήκης», όπως αναφέρεται σε ένα από τα πρώτα σχόλια. Όσον αφορά, το αν θα είναι τελικά 400 ευρώ το πρώτο «πακέτο» ή λιγότερα λόγω κρατήσεων, δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση. Εκτός αν οι φίλοι που αραδιάζουν εδώ διάφορα ποσά… ξέρουν κάτι παρά πάνω.

      Η σύμβαση αναφέρει ξεκάθαρα, ότι το θεωρητικό επίδομα καταβάλλεται μετά τον 1 ΜΗΝΑ πρακτικής στην εκάστοτε εταιρία. Άσχετα που δεν έχει γίνει στην περίπτωση μας, γιατί στο υπουργείο είναι ανοργάνωτοι. Αυτό ισχύει επίσημα όμως, βάση της σύμβασης.

      Τα λεφτά από το περσινό πρόγραμμα με τους υπολογιστές, από όσο ξέρω τουλάχιστον, έχουν δοθεί. Μην μπλέκουμε τα πράγματα.

      Τέλος, τα λεφτά του voucher για το οποίο μιλάμε, έχουν παρθεί από το ΕΣΠΑ. Τα χρήματα, δηλαδή, βρίσκονται εδώ και καιρό στα κρατικά ταμεία! Στα διαδικαστικά κολλάει το θέμα. Το αν «χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς», δεν έχω αποδείξεις, οπότε δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα. Τίποτα δεν αποκλείεται στην Ελλάδα πάντως…

      Η όλη διαδικασία κολλάει στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής, της οποία τα τηλέφωνα έχω δώσει πιο πάνω. Εκεί γίνεται η εξέταση των φακέλων, εκεί υπάρχει η αργοπορία. Αυτά είναι τα δεδομένα, μη μπερδευόμαστε με αναληθείς πληροφορίες.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/10/13, 4:14 μ.μ.

      symfwnw apolyta se afta pou les...na rwthsw kt?ginetai na mas baloun fpa 23%??apo p k ws pou?gt sthn symvash grafei oti sto poso pou 9a paroume symperilamvanonati oi nomimes krathseis??den leei oti einai 2400 xwris tis nomimes krathseis...ara gt na mas krathsoun lefta??

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/10/13, 12:39 π.μ.

      αυτό με το "1 ΜΗΝΑ" μπορείτε να μου πείτε που ακριβώς το είδατε στη σύμβαση;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/10/13, 2:13 μ.μ.

      σήμερα επιτέλους (συνολικά πρέπει να πήρα 40-50 φορές) σήκωσε το τηλέφωνο ο "υπεύθυνος" για το κεκ μου και μου είπε ότι τώρα πληρώθηκαν αυτοί που άρχισαν την θεωρία τέλη Ιούνη/αρχές Ιούλη και ότι εγώ που την άρχισα τέλη Αυγούστου θα πρέπει να περιμένω "15 μέρες" (χωρίς βέβαια να το πιστεύει πολύ αυτό το "15 μέρες")

      δυστυχώς ξέχασα να ρωτήσω για το αν είναι 300€/400€

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος6/11/13, 2:47 μ.μ.

      ta lefta sigoura den einai 400 kai auto einai 100%

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος26/10/13, 2:35 μ.μ.

    Εδωσε λαθος πληροφορια νομιζω αυτο π ειπε 320 το επίδομα εγω τ έψαξα και μ είπαν 400 ..Τι Ισχύει τελικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος26/10/13, 4:09 μ.μ.

    και εγώ για 400 νομίζω, κ ο.τι δεν υπάρχουν κρατήσεις... γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος29/10/13, 3:14 π.μ.

    kalhspera paidia...to epidoma einai 400 eyrw (syn twn nomimwn krathsewn)..koitakste kiolas http://www.voucher.gr/program/3#answer_53 ...To thema einai oti yparxeei kapoios pou na ta xei parei ayta ta prwta 400eyrw??? ti ginetai??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος29/10/13, 7:58 π.μ.

    einai aparadekto auto pou sumbainei tha eprepe na ntrepontai ta gaidouria.... exoume teleiwsei tin praktiki edw kai 2 mhnses exoume kleisei 2 mhnes sxedon praktikis kai akomi na mas plhrosoun... file mou toulaxiston egw pou to epsaksa uparxoun kai atoma pou ksekinisan miso mina prin apo mena dld exoun 2,5 mhnes praktikis askiseis sun ena mina tin thewrias kai den exoun parei fragko akomi.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος29/10/13, 8:25 π.μ.

    plhrwuhke kaneis??????xaxaxaxxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος29/10/13, 8:26 π.μ.

    na kanoume apergia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος29/10/13, 10:10 π.μ.

    Egw paidia teleiwnw tin praktiki 12 noemvriou kai akoma tipota oute cents

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος29/10/13, 10:18 π.μ.

    ti 9a ginei re 9a plhrw9oume???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος29/10/13, 12:16 μ.μ.

    kt mas eipes twra k esu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λουμίδη Ελισσάβετ29/10/13, 12:39 μ.μ.

    Προς τον αρθρογράφο,
    Πιστεύω πως επιτρέπετε τα σχόλια με την ελπίδα πως κάποιος θα γνωρίζει κάποια παραπάνω πληροφορία σχετικά με την εξέλιξη των πληρωμών. Λόγο να εκθέτουμε ανακριβή σχόλια και στοιχεία δεν έχουμε κανένα, καθώς βρισκόμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση και ψάχνουμε εξηγήσεις.
    Επικοινώνησα προσωπικά με το ΚΕΚ του Περάματος και με προώθησαν στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων όπου χειρίζονται πλέον εκεί το θέμα. Από εκεί πήρα την "περίεργη" πληροφόρηση για το νούμερο παρακαταθήκης και δεν ήταν παρασκεύασμα της φαντασίας μου.
    Χρέος μου ήταν να το μεταφέρω και να διασταυρώσω αν έχει και κάποιος άλλος αυτή την πληροφορία. Όπως χρέος μου είναι να μεταφέρω την πληροφορία που λάβαμε από το ΚΕΚ μας πως από την προηγούμενη Πέμπτη έχουν ξεκινήσει οι πληρωμές για τη θεωρία.
    Το άρθρο σας και η "καλή" σας διάθεση να κρατήσετε τα σχόλια θαρρώ πως υπόκεινται στον γενικό προβληματισμό για τα συγκεκριμένα προγράμματα. Το ότι προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη από μια σειρά σχολίων κάτω από ένα άρθρο δείχνει πολλά για το μπάχαλο που επικρατεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λουμίδη Ελισσάβετ29/10/13, 12:53 μ.μ.

    Μια τελευταία διευκρίνηση θα ήθελα, "Με την ολοκλήρωση της θεωρητικής κατάρτισης κάθε Τμήματος Κατάρτισης , ο Πάροχος κατάρτισης εκδίδει σε κάθε Ωφελούμενο <> αξίας 560 ευρώ. " Απ όπου και πιθανολογώ πως προκύπτουν τα 400 ευρώ που περιμένουμε εμείς. Το παραπάνω αποτελεί απόσπασμα από τη σύμβαση και δεν είδα κάπου ότι "Η σύμβαση αναφέρει ξεκάθαρα, ότι το θεωρητικό επίδομα καταβάλλεται μετά τον 1 ΜΗΝΑ πρακτικής στην εκάστοτε εταιρία." Παρακαλώ ενημερώστε με αν πρόκειται για διαφορετικές συμβάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος29/10/13, 1:31 μ.μ.

    Kai egw teleiosa tin thewria 29 iouliou kai den exei mpei miso euro..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος29/10/13, 4:17 μ.μ.

    loipon paidia..ton prohgoumeno kairo mas legan ginetai elegxos mexri telh oktwvrh 9a boun..phra thl m eipan 30-31 9a plhrw9oun oi prwtoi 10000.sigoura lew?sigoura leei...prox9es lene ksekinhsan oi plhrwmes...alla den exei plhrw9ei kanenas!!apo oti katalavenetai mas douleboun olous...kaneis den kserei ti tou ginetai...mhn perimenete lefta syntoma..se ligo 9a mas poun meta ton noemvrh...egw ta perimenw apo 5 septemvrh....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βρε Ελισσάβετ, δεν είπα ότι διαδίδονται εσκεμμένα μη αληθείς πληροφορίες. Μην εξάπτεσαι. Σε ότι αφορά τον περιβόητο 1 μήνα, η σύμβαση αναφέρει μεταξύ άλλων: «Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων ασκούνται αποκλειστικά, σε πλήρη συμμόρφωση, με τις διατυπώσεις, στο χρόνο και κατά τη διαδικασία που ρυθμίζεται στην Πρόσκληση και στον Κώδικα Δεοντολογίας».

    Στην επίσημη Πρόσκληση του υπουργείου Εργασίας (σελ. 50) αναφέρεται λοιπόν επί λέξει: «Το επίδομα της θεωρητικής κατάρτισης είναι αξίας 400€ (80 ώρες Χ 5€ ανά ώρα κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των νομίμων κρατήσεων) και καταβάλλεται με την ολοκλήρωση της θεωρητικής κατάρτισης και εφόσον έχει συμπληρωθεί ένας μήνας από την πρακτική άσκηση».

    Την επίσημη Πρόσκληση του υπουργείου Εργασίας μπορείτε να την διαβάσετε ολόκληρη εδώ
    -> http://voucher.gov.gr/project/download-doc/id/6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος29/10/13, 8:51 μ.μ.

    egw pou peira thl eipane oti tous hr8e egguklios kai oti apo prwth noembrh 8a arxizoun na bazoun... twra einai alh8eia h psemata den kserw..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/13, 10:47 μ.μ.

      ma emena p phra hdh eipan pws ksekinhsan na vazoun!!ahahahaha ti doulema trwme...kapoioi to psaxnoun na kinh9oun nomika...den ginetai alliws...exoume xalasei tosa lefta kai den exoume parei tpt...

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος30/10/13, 9:29 π.μ.

    telika pote tha plhrwthoume?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα λευτα εχουν καθυστερισει δραματικα και ολα τα παιδια που δουλευουμε ειμαστε με σκυμενα κεφαλια! εγω τωρα παω στην τραπεζα να κανω μια ενημερωση λογαριασμου μπας και βαλανε τιποτα (που δεν το βλεπω) δεν ξερω εχω απελπιστει εχω λογαριασμους που τρεχουν! και οχι μονο εγω! Καλημερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος30/10/13, 10:39 π.μ.

    AN plhrw9ei kapoios as mas to pei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μολις κοιτα στο κοντινοτερο ATM της γειτονιας μου αλλα δεν μπηκε τιποτα 0.00 ευρω! δυστηχως!!! απλα ενημερωνω για να μην παει κανεις ασκοπα και κοιταξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος30/10/13, 10:51 π.μ.

    pantws na kserete ta lefta einai 305

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος30/10/13, 2:04 μ.μ.

    Παιδια δεν αντεχω αλλο εχουν σπασει τα νευρα μου...αλλα μου λεει ο ενας αλλα μου λεει ο αλλος...... το οτι δεν εχουμε λεφτα να πηγαινουμε κ τριγυρναμε πρωι πρωι στις στασεις να παρουμε το λεωφορειο μεσα στο κρυο τους λεει κατι; τοση ανευθυνοτητα πια; Εγω φταιω που μπηκα στο προγραμμα που μεχρι τωρα μου εχουν φυγει παραπανω απο τα 400 που περιμενω κ συνεχιζουν να μου φευγουν...απο το ΚΕΚ λενε διαφορα οπως: εχουμε κανει τα απαραιτητα βηματα ετσι ωστε να μπουν τα χρηματα σας! ΧΑΡΗΚΑΜΕ!!! μας βαζετε σε ενα ''κυκλο'' τον οποιο πασπαλιζεται με ψεμματα οτι για παραδειγμα θα πληρωθουμε τον 1ο μηνα πρακτικης ασκησης δεχτηκαμε με αυτους τους ορους κ τωρα δεν εχουμε 1 ευρω να παρουμε το λεωφορειο!!!!!!! Λυπαμαι ειλικρινα για την Ελλαδα κ πιο πολυ λυπαμαι για μενα γιατι εχω φτασει στο σημειο να ζηταω λεφτα απο τον πατερα μου! μην παει κανεις τραπεζα πηγα σημερα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος30/10/13, 3:36 μ.μ.

    Παιδια εμας απο το κεκ μας ειχαν πει οτι δεν ειναι 400ε καθαρα γι αυτο ειμαι σιγουρη γτ μας το ειπαν πολλες φορες...την ιατροφαρμακευτικη (κ καλα) που μας καλυπτει το προγραμμα την πληρωνουμε απο το συνολικο ποσο των 2700!! Μας ειπαν οτι καθαρα θα ειναι περιπου 2300!!! Εγω δεν εχω μπει καν στη διαδικασια να παω στην τραπεζα αυριο θα πηγενα γι αυτο ειπα να το ψαξω λιγο κ βρηκα το blog. Μπραβο σε οποιον το σκεφτηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπέρα παιδια! Το δικό μου πρόγραμμα ηταν αυτό που ξεκίνησε νωρίτερα απ'όλους κ τελειώνω στις 2 Νοεμβρίου. Είμαι ΔΕ πράγμα που σημαίνει οτι θα πάρω 2400. Τα πρωτα χρήματα που μπήκαν ήταν την Παρασκευή κ αντι για 400ευρω μέσα στον λογαρισμό ήταν 305,60. Αυτό που έμαθα είναι πως πέραν του 20% που μας έκοψαν απο τα 400 ευρώ θα μας κόψουν αλλα 20% απο τα 2000ευρω δηλαδή συνολικά θα πάρουμε περίπου 1900ευρω, απο κει κ πέρα αν δεν χρωστάμε στην εφορία κ αν δεν προσληφθούμε τον επόμενο χρόνο για να φορολογηθούμε θα μας επιστραφούν απο την εφορία. Το δικό μου ΚΕΚ στην Λάρισα δεν γνώριζε καν οτι πληρωθήκαμε πόσο μάλλον για να μας ενημερώσει για κάτι παραπάνω. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Στην σύμβαση που υπέγραψα έλεγε το εξής Στην επίσημη Πρόσκληση του υπουργείου Εργασίας (σελ. 50) αναφέρεται λοιπόν επί λέξει: «Το επίδομα της θεωρητικής κατάρτισης είναι αξίας 400€ (80 ώρες Χ 5€ ανά ώρα κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των νομίμων κρατήσεων) και καταβάλλεται με την ολοκλήρωση της θεωρητικής κατάρτισης και εφόσον έχει συμπληρωθεί ένας μήνας από την πρακτική άσκηση». αυτές οι κρατήσεις τελικά απο που είναι???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/13, 5:57 μ.μ.

      Μηπως γραφεις μαλακιες??Τι 305

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/10/13, 7:19 μ.μ.

      ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΑΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑΝ 305...........Οι ασφαλιστικές εισφορές, που αντιστοιχούν στο εκπαιδευτικό επίδομα του καταρτιζομένου, καλύπτονται από την επιταγή εισόδου στην αγορά εργασίας σύμφωνα με το κεφάλαιο 5.1.2 της παρούσας και βαρύνουν τον πάροχο κατάρτισης, ο οποίος υποχρεούται στην εμπρόθεσμη καταβολή του.
      Σημειώνεται ότι:
       οι ασφαλιστικές εισφορές που αντιστοιχούν στο επίδομα θεωρητικής κατάρτισης καταβάλλονται από τον πάροχο κατάρτισης μετά την ολοκλήρωση του θεωρητικού μέρους της κατάρτισης
       οι ασφαλιστικές εισφορές που αντιστοιχούν στο επίδομα πρακτικής άσκησης καταβάλλονται από τον πάροχο κατάρτισης μετά την πιστοποίηση ολοκλήρωσης της πρακτικής άσκησης.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/11/13, 12:44 π.μ.

      και ομως και από το δικό μου κεκ πληρωθηκαν καποιοι που τελειωσαν τον ιουλιο και πηραν 305!

      Διαγραφή
    4. Μήπως γράφεις εσύ μαλακίες? Στην τράπεζα πήγα κ εγώ κ όλοι οι υπόλοιποι του τμηματός μου κ πήραμε 305,60!!! τι δεν καταλαβαίνεις??? τόσο δυσνοήτο σου είναι? ή μήπως έχω καμία όρεξη να κοροιδέψω κανέναν?
      κ όπως γράφουν κ όλοι παρακάτω είναι 23,6% ο φόρος! απλά τα πράγματα!

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος30/10/13, 3:57 μ.μ.

    Eleos! Ti 20%? Mas doulevoun? K oi nomimes krathseis poso einai? Dhladh einai paranomh i krathsh afth?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. αυτό αναρωτιέμαι κ εγώ!!! απο την στιγμή που δεν υπογράψαμε κάτι τέτοιο τι πραγματικά ισχύει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος30/10/13, 5:28 μ.μ.

    Δηλαδή αυτό το 20% απο 10.000 άτομα (το λιγότερο) ειναι περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ!!!! Χωρίς τις νόμιμες κρατήσεις χωρίς τους (τόκους) που είναι τα χρήματα ήδη στα Ελληνικά ταμεία.Απο εμάς ψάχνουν να βλάλουν τα σπασμένα? Τι να πώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος30/10/13, 6:27 μ.μ.

    Egw otan tous pira tilefwno mou eipan oti auti ti stigmi plhronoume autous pou teliosane ton ioulio,auto egine prin 2 evdomades peripou..pou na vgaleis akri me autous re.auti theloun kati paromoio me auto: http://www.youtube.com/watch?v=gI6WiAoDqF0
    to mono sigouro einai oti den tha ta xasoume ta lefta,alla mexri na ta paroume tha mas ta kanoun karpouzia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/13, 6:43 μ.μ.

      Τα χρηματα θα τα παρουμε το γνωριζω αυτο! Γιατι εχω ξαναβρεθει σε προγραμα με χρηματοδοτηση του ΕΣΠΑ. Αλλα ενα ερωτημα ειναι για το ποσο που θα παρουμε απο το σεμηναριο. Στο προγραμα π ημουν (σεμηναρια) πηραμε οτι ελεγε το προγραμα οχι οπως αυτο . Υπομονη κανω οπως κ οι υπολοιποι

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος30/10/13, 7:06 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΗ ΣΥΝΧΑΡΗΤΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΏΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 400 ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΉΡΥΞΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΙΤΘΕΤΟ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος30/10/13, 7:18 μ.μ.

    Οι ασφαλιστικές εισφορές, που αντιστοιχούν στο εκπαιδευτικό επίδομα του καταρτιζομένου, καλύπτονται από την επιταγή εισόδου στην αγορά εργασίας σύμφωνα με το κεφάλαιο 5.1.2 της παρούσας και βαρύνουν τον πάροχο κατάρτισης, ο οποίος υποχρεούται στην εμπρόθεσμη καταβολή του.
    Σημειώνεται ότι:
     οι ασφαλιστικές εισφορές που αντιστοιχούν στο επίδομα θεωρητικής κατάρτισης καταβάλλονται από τον πάροχο κατάρτισης μετά την ολοκλήρωση του θεωρητικού μέρους της κατάρτισης
     οι ασφαλιστικές εισφορές που αντιστοιχούν στο επίδομα πρακτικής άσκησης καταβάλλονται από τον πάροχο κατάρτισης μετά την πιστοποίηση ολοκλήρωσης της πρακτικής άσκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος30/10/13, 9:05 μ.μ.

    στην Α' δόση κάθε δικαιούχου. Στο ποσό υπάρχει παρακράτηση 23,6%, ποσό το οποίο ο κάθε καταρτιζόμενος θα εισπράξει με τη φορολογική δήλωση του επόμενου έτους.....Αν ισχύει χωρίς να μας έχουν πει τίποτα Αγωγη ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΜΝΠΑΝΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος30/10/13, 11:43 μ.μ.

    anteeeee stis 6/12/13 teleiwnw to programa kai den pirame tpt oute tis venzines giana pame stin doulia den exoume na plirosoume.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος31/10/13, 9:32 π.μ.

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ 400 ΠΗΡΕ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος31/10/13, 9:43 π.μ.

    ποτε τα πηρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος31/10/13, 9:44 π.μ.

    ΑΡΑ ΤΗ ΛΕΝΕ 305? ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος31/10/13, 9:44 π.μ.

    ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος31/10/13, 10:01 π.μ.

    305 poairnoume...arketoi plhrw9hkan kai to epivevaiwsan...esena p s eipan 400 einai psemmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος31/10/13, 10:02 π.μ.

    hmaron na ekovan k 20% apo ta 400 as kaname to programma sthn ugkanta kalytera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος31/10/13, 10:04 π.μ.

    paidia mhn lete gia 400 sas parakalw...osoi plhrw9hkan phran 305..plhrw9hkan merikoi p arxisan 28 iounh kai 2 ioulh..oxi oloi omws..pane polu arga na kserte

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος31/10/13, 10:05 π.μ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ 400 ΕΙΠΕ Η ΚΟΠΕΛΑ Κ ΤΟ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος31/10/13, 10:06 π.μ.

    ΚΑΛΑ 305 ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΑ....................??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος31/10/13, 10:07 π.μ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΟΩΣΗ ΙΟΥΛΙΟ...Κ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΨΕΜΑΤΑ?????? ΘΑ Τ ΚΟΙΤΑΞΩΩ Κ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩΩ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος31/10/13, 10:08 π.μ.

    το θεμα ειναι οτι περιμενουμε τοοοσο καιρο εστω αυτα τα 300 θα ειναι 400?!
    εχει αναρωτηθει κανεισ τα υπολοιπα οοοοσα κ αν ειναι ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος31/10/13, 10:13 π.μ.

    file osoi plhrw9hkan eipan 305...an elegan psemmata 9a legan 400

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος31/10/13, 10:13 π.μ.

    www.facebook.com/pages/Voucher-18-εως-29-H-AΠΆΤΗ/539742199441541 OLOI MELH PAIDIA!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος31/10/13, 10:42 π.μ.

    sthrikste ree mpas k mas akousoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/10/13, 11:18 π.μ.

      τι ακριβώς να στηρίξουμε;
      να γραφτούμε σε αυτή την βλακεία;

      και τι ακριβώς να ακούσουν;

      αν είναι να φτιαχτεί κάποιος ΣΥΛΛΟΓΟΣ/ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ εγώ είμαι μέσα!

      Διαγραφή
  73. Ανώνυμος31/10/13, 11:16 π.μ.

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ Π[ΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος31/10/13, 11:46 π.μ.

    re paidia plhrew9hke kanenas shmera??den akousa tpt shmera kai anhsyxw toso arga pane?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος31/10/13, 3:27 μ.μ.

    otn les 23?23 tou mhna?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος31/10/13, 3:28 μ.μ.

    Φορος πανω στον φορο! Στην Ελλαδα γινονται μονο αυτα! Εμεις ομως δεν εχουμε ενημερωθει για φορο! Στην συμβαση γραφει καθαρα οτι ειναι 400 μαζι με τους νομιμους φορους! Δηλαδη ειναι παρανομι αυτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος31/10/13, 4:23 μ.μ.

    Αφαιρείται κα παλι το 23,6%. Αλλά και για όλα αυτά θα σας δώσουνε βεβαίωση παρακράτησης οπότε αυτά τα χρήματα σας επιστρέφονται με τη φορολογική δήλωση. Δε χάνονται.......ΚΛΈΦΤΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος31/10/13, 7:09 μ.μ.

    καλησπερα παιδια.. εγω τελειωσα τα θεωρητικα τον ιουλιο κ ακομα τιποτα! ξερει κανεις ποτε θα μπουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος1/11/13, 10:50 π.μ.

    εγω ξερω οτι μπαινουν για τ προγραμμα μεχρι 29 ετων..πρακτικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος1/11/13, 1:48 μ.μ.

    Kalispera paidia...Egw teliwsa ton ioulio ta thewritika...Simera plirothika...305.60 einai na kserete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΠΙΣΗΜΟ: Ξεκινήσανε οι πληρωμές του εκπαιδευτικού επιδόματος. Το ποσό είναι 305,60 ευρώ, λόγω κρατήσεων.

    ΥΓ: Μας τα βάλανε τώρα, μάλλον επειδή αρχίζουν οι εκπτώσεις. Για να πάμε να ψωνίσουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/11/13, 2:07 μ.μ.

      Υπάρχει κάποια παραπάνω ενημέρωση για τις κρατήσεις;; Κάποιο επίσημο έγγραφο;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/11/13, 2:32 μ.μ.

      κ.Μπελεγρίνη, οταν λετε ξεκινησανε εννοειται για ολους μας, ή για εκείνους που τελείωσαν τα σεμινάρια Ιούνιο-Ιούλιο?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/11/13, 4:10 μ.μ.

      ΚΥΡΙΕ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΗ TOYΣ ΠΙΕΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΟΥΝ ΠΟΥΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΉΣ ΕΞΑΣΚΗΣΕΙΣ..........ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ!

      Διαγραφή
    4. Συνάδελφε και πολύ σωστά κάνεις. Το mail μου είναι: belegrinis01@hotmail.com. Στείλε μου και το δικό σου αν θες, για να είμαστε σε επικοινωνία.

      Διαγραφή
  82. Προφανώς η διαδικασία γίνεται σταδιακά, με σειρά προτεραιότητας. Με βάση το πότε τελείωσε τα σεμινάρια ο καθένας. Είναι θετικό ότι ξεκίνησε η διαδικασία πάντως. Όσον αφορά τις κρατήσεις, υποτίθεται ότι αυτά τα χρήματα που «κόψανε» θα επιστραφούν από την εφορία, μέσω των φορολογικών δηλώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος1/11/13, 2:52 μ.μ.

    εγω δηλαδη που τελειωσα τα σεμιναρια τελη Αυγουστου, να μην πλησιασω καν στη τραπεζα? χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. εντάξει και εμείς Σεπτέμβρη έχουμε ακόμη μπροστά μας.....
    να περιμένουμε...και αντί για 400 θα είναι 300 απογοήτευση η μόνη λέξη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος3/11/13, 4:24 μ.μ.

    ti egine plhrwthikate oloi kai den milaei kaneis??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Κ. Γιάννης Μπελεγρίνης αυτοι που ξεκινησαν 16 ιουλιου υπαρχει περιπτωση να πληρωθουμε αυτη την βδομαδα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιώργο, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ να γνωρίζω τι ισχύει για 35.000 συμμετέχοντες. Η απορία σου πιθανόν θα λυθεί αν καλέσεις στους αρμόδιους. Δηλαδή, στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής, τα τηλέφωνα της οποία έχω δώσει πιο πάνω.

      Διαγραφή
  87. Ανώνυμος3/11/13, 10:25 μ.μ.

    Emeis tou iouliou pote tha plhrwthoume? Piga tin paraskeui see ATM kai eida 0.00€
    mipws xerei kapoios pote tha mpoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος4/11/13, 10:46 π.μ.

    emeis p arxisame 15 iouliou argoume akoma e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος4/11/13, 11:19 μ.μ.

    Συγνώμη ρε παιδιά, για το voucher εως 29 μιλάμε?? Τι 300 ευρω?? Για τα θεωρητικά?? Στη σύμβαση υπογράψαμε για 560... πόση κράτηση γίνεται δηλαδή? 45%??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος5/11/13, 10:42 π.μ.

    Καλησπέρα "παιδιά". Διάβασα όλα τα σχόλια και είδα ότι δεν είμαι η μόνη που έχει απελπιστεί με το γεγονός ότι δεν έχει μπει ευρώ ακόμα. Μου είχαν πει κι εμένα "μέχρι τέλος Οκτώβρη". Πριν λίγο καιρό που ξαναπήρα τηλέφωνο μου είπαν "εεε μπαίνουν σιγά σιγά". Ξέρω πως κάποια στιγμή θα τα πάρουμε τα "λεφτά-φάντασμα" αλλά υπάρχουν πόσοι που τα έχουν άμεση ανάγκη... Εγώ είχα απελπιστεί τόσο που σκεφτόμουν να μη ξαναπατήσω εκεί. Τέλος πάντων, υπάρχουν άτομα που έχουν σταματήσει ή έχουν διώξει από το πρόγραμμα και δε θα πάρουν το τελικό ποσό άρα πιστεύω πως μειώνει κάπως το πλήθος των καταρτιζομένων (όχι και πολύ βέβαια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος5/11/13, 1:26 μ.μ.

    ΟΠΟΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΗ,ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ..ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.. ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ??ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ! ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος5/11/13, 2:28 μ.μ.

    telika phre kaneis xrhmata h oxi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος5/11/13, 2:41 μ.μ.

    Το συνολικό ποσό της κάθε πρακτικής είναι 2.700 για τριτοβάθμια και 2.400 για δευτεροβάθμια, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων κρατήσεων (όπως έλεγε η πρόσκληση). Άρα τα λεφτά που θα πάρουμε στα χέρια μας θα είναι 2.700 - 637,2 ( 20% παρακράτηση φόρου + 3,6% χαρτόσημο = -23,6%) και αντίστοιχα τα 2.400 θα είναι 1.833,6. Όμως τα λεφτά αυτά θα μπορεί ο καθένας μας να τα πάρει πίσω κάνοντας την φορολογική του δήλωση, σε συνδυασμό με τις κατάλληλες αποδείξεις και σε λογικά πλαίσια τεκμήρια διαβίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος5/11/13, 10:56 μ.μ.

    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ!!!! ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος6/11/13, 12:37 π.μ.

    Είναι τραγική όλη η κατάσταση... Το θέμα είναι, οτι τα έξοδα τρέχουν και το τέλος δεν θα φτάσουν αυτά τα πολυπόθητα 400ευρω-που στην πορεία εξελίχθηκαν σε 305-για να καλύψουμε τις τρύπες που ανοίξαμε για να καταφέρνουμε να πηγαίνουμε στη δουλειά!
    Να δουλεύεις και να μην έχεις φράγκο.... Πόση απογοήτευση πια....;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος6/11/13, 11:35 π.μ.

    Κατα τ'άλλα διαφημίζουν αντίστοιχα προγράμματα,ενώ δεν έχουν δρομολογήσει τις εκκρεμότητες των προηγουμένων.Ισα ίσα να βγαίνουν και να λένε "Να πόσες χιλιάδες άνεργοι βρήκαν θέσεις εργασίας"...
    Και αυτά περι όσων ξεκίνησαν αρχές Ιουλίου έχουν πληρωθεί,δεν ισχύει,καθώς ανάμεσα τους είμαι κι εγώ (κι όχι μόνο) που ακόμα περιμένω...6 Νοεμβρίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος6/11/13, 4:18 μ.μ.

    gamw ta spitia tous k ta kwloprogramata ta leyta ginode ntrogkia k poutanes se politikes kampanies sta paparia tous oloi kai 500 eyrw na tane ayta ta 306 p lete oti ginan edw mesa pali eine ayta ta leyta p exoume faei g eisitiria k travigmata sth douleia gamw tis manes tous den exoume piasei panw apo 200 eyrw sta xeria mas k eimaste 22 xrono gaidouria bastardo kwlokratos se hpian to aima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος6/11/13, 7:47 μ.μ.

    giati den milaei kaneis???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος7/11/13, 10:10 π.μ.

    Καλα ολοι πηραν τα χρηματα και δεν μιλαει κανεις? Εγωεχω τελειωσει την θεωρια 16 Ιουλιου και τιποτα ακομη! Ελεος δηλαδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος7/11/13, 10:40 π.μ.

    καλημερα εμενα μια κοπελα μ ειπε πηρε 400...εχει τελοιωση ιουλιο..κανεις δεν βλεπω ομως εδω.ν λεει κατι..τι 1835? εγω ξερω οτ ο καθενας λεει οτ θελει εδς κ καιροο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥΚΑΝΩ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ ΤΟΥ Ε.Σ.Π.Α. ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΤΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΝΟΕΜΒΕΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΠΤ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ! ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ..ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/13, 12:35 μ.μ.

      έχω αρχίσει να το πιστεύω γιατί μου ήρθε mail από το κεκ ότι θα αρχίσουν οι έλεγχοι στις δουλειές μας, εν ολίγοις τόσο καιρό που δεν πλήρωναν δεν έκαναν και έλεγχο για το αν είμαστε στην δουλειά μας τώρα που θα αρχίσουν να πληρώνουν θυμήθηκαν και τον έλεγχο

      Διαγραφή
    2. Δημήτρης7/11/13, 4:11 μ.μ.

      O διευθηντης(?) του Ε.Σ.Π.Α σου είπε οτι "ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ" οτι βάζουν σε έναν έναν?? Δλδ προσπαθώ να σκεφτώ τον διάλογο διευθηντου(?) να σου λέει αυτή την φράση. Jesus!

      Διαγραφή
  102. Ανώνυμος7/11/13, 11:43 π.μ.

    ΑΑΑΑΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΑΝΤΟΣ 400 ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΓΙΑ Τ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΧΡΙ 29 .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος7/11/13, 12:03 μ.μ.

    telikaa pcemata eipe i kopela..giati simera m peir til mia fili m peire 305..exei teloiwsei
    telos augoustou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος7/11/13, 1:48 μ.μ.

    ta lkefta katarxhn einai 305 sigoura...400 pairnoun tou tourismou gi afto borei na berdefthke o apo panw...epishs re padia pote 9a plhrw9oume??exw arxisei 9ewria 15 ioulh ti ginetai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Επειδή, σιγά- σιγά θα αρχίσουν να τελειώνουν οι πρώτοι συμμετέχοντες, παραθέτω σημερινή νέα ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας. Σύμφωνα με αυτή, δίνονται επιπλέον κίνητρα στις επιχειρήσεις που θα προσλάβουν τους Voucheristas, μετά τη λήξη της πρώτης σύμβασης. Η ανακοίνωση:

    Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας ανακοινώνει την πρωτοβουλία του να θεσπίσει πρόγραμμα επιχορήγησης των επιχειρήσεων, στο πλαίσιο του προγράμματος «Επιταγή Εισόδου στην αγορά εργασίας για άνεργους νέους έως 29 ετών», στην περίπτωση που θα προβούν σε πρόσληψη εξάμηνης τουλάχιστον διάρκειας των νέων που ολοκλήρωσαν την 5μηνη πρακτική άσκηση.

    Ειδικότερα, η επιχορήγηση θα παρέχεται για διάστημα 6 μηνών και θα ανέρχεται σε 15 €/ημέρα για την πρόσληψη νέων έως 25 ετών και σε 18 € / ημέρα για την πρόσληψη νέων άνω των 25 ετών.

    Οι ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις επιχορήγησης της πρόσληψης νέων από επιχειρήσεις θα εξειδικευθούν στη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, που εκπονείται.

    Με την επιχορήγηση αυτή, το Υπουργείο ενθαρρύνει τη μετατροπή της πρακτικής άσκησης σε εργασία, υποστηρίζοντας τη δημιουργία σταθερής απασχόλησης για τους νέους και ενισχύοντας τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στις επιχειρήσεις.

    Το πρόγραμμα εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια του Υπουργείου να στηρίξει την απασχόληση των νέων με ένα εκτεταμένο Σχέδιο Δράσης για τους Νέους που με εξειδικευμένες παρεμβάσεις παρέχει ευκαιρίες απασχόλησης και άσκησης επιχειρηματικότητας.

    Στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα ακολουθήσει, δημόσια πρόσκληση από τον ΟΑΕΔ προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις για την ένταξή τους στο πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/13, 6:27 μ.μ.

      Exete kamia plirofria pote tha mpoun ta upoloipa xrhmata ths praktikis???

      Διαγραφή
  106. Ανώνυμος7/11/13, 3:54 μ.μ.

    kalhspera.auto k.mpelegrinh yphrxe mesa sthn prokhrhxh pou ypograpsame,oti meta to telos ths praktokhs tha yparxh epixorhgh sts epixeirhseis me dynatothta na synexhsoun oi ergazomenoi gia toulaxiston 5 h 6 mhnes akrivws den thymamai.EKTOS APO AYTO aytoi den mas exun valei akoma akoma ths thewrias pou kontovoume na teleiwsoume thn prakthkh kai meta perimenoun na synexhsoun ta paidia kai meta.edw tha paroume ths thewrias meta thn prakthkh kai ths prakthkhs to kalokair (mallon gia na pame diakopes) kai an synexhsoun pote tha ta paroun?tou xronou to pasxa??malakies.egw katalaba oti auta ta programata einai vlakies kai kala na dixei to kratos oti voh8aei.@ voh8aei,etsi voh8ane autoi pou douleyoume toso kairo kai den exoume parei mia exoume mpei kai mesa.tha mou peis den tha ta xasoume kai tha ta paroume ,to thema einai na ta paroume sthn wra mas gia na mporoume na k koinh8oume kai emeis .eyxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/13, 4:08 μ.μ.

      Φιλε μου οσον αφορα την επεκταση (αν γινει) η οποια ειναι για 1 χρονο, το κρατος σου πληρωνει τα ενσημα οχι τον μισθο. Τον μισθο σου τον δινει ο εργοδοτης σου.

      Διαγραφή
    2. Δημήτρης ο ΑΓΡΙΟΣ7/11/13, 4:15 μ.μ.

      Η ανακοίνωση βγήκε μόλις ΣΗΜΕΡΑ!!!!! ΓΑΜΩ ΔΛΔ!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/11/13, 4:15 μ.μ.

      Τωρα ειδα οτι θα ειναι 6μηνη.Τελος παντων,τον μισθο τον πληρωνει ο εργοδοτης.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/11/13, 4:23 μ.μ.

      Γραψτε λαθος, τωρα διαπιστωσα οτι ειναι σημερινη η ανακοινωση τους. Τ' αλλαξανε ακομα δεν τελειωσαμε. Εμεις με αλλους ορους υπογραψαμε ομως! Αυτα τα χρηματα θα ειναι μεικτα ή καθαρα που λέει?Ποιος ξερει...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος7/11/13, 9:02 μ.μ.

      allo to ena allo to allo.egw lew oti yparxh sthn symbash ayto .oti yparxh aytoi h dynatotita gia meta.to an se krathsh einai allo thema.omws n xerete oti eidh yaprxh kati mesw oaed pou leei symbash gia 2 xronia ta enshma kai ta misa lefta o oaed k ta ypoloipa o ergodoths kapws etsi.

      Διαγραφή
  107. Ανώνυμος7/11/13, 4:03 μ.μ.

    Οι κρατησεις ειναι 23,6% (20% παρακρ. φορου και 3,6% χαρτοσημο) και το ποσο θα ειναι 305,60 ευρω,αυτο ειναι σιγουρο (αφαιρουν απ τα 400 ευρω το 23,6%).Ομως δεν ειναι σιγουρο οτι τα χρηματα θα επιστραφουν μεσω φορολογικης. Μπαινουν στο κωδικο (507-508), εκει δηλαδη που μπαινουν τα επιδοματα σεμιναριων και αμοιβες που δεν εμπιπτουν σε συγκεκριμενο αλλο κωδικο στη φορολ. δηλωση, ο οποιος εχει αφορολογητο μεν μηδεν οπως ολοι αλλα ΔΕΝ εχει εκπτωση φορου οπως οι μισθωτοι. Εχει φορολογηση ελευθερου επαγγελματια, δηλαδη 26% απ το 1ο ευρω χωρις την εκπτωση των 2100. Επισης η παρακρατηση γινεται με 20% ενω η φορολογηση θα γινει με 26% (μας τρωνε δλδ ενα 25αρι ευρω). Αυτο μπορει να λυθει αν βαλουν κωδικο ξεχωριστο για επιδοτουμενους οπως εμεις καλη ωρα, να γινει αλλου τυπου φορολογηση. Η φορολογηση που θα γινει για τη θεωρια εφοσον μπουν τελικα σε αυτον τον κωδικο ειναι {(305,60*26%=79,46) - (400,00*23,6%=94,40)= -14,94 ευρω. Βγαινει δλδ μια μικρη επιστροφη η οποια δεν θα μας δωθει γιατι ειναι κατω απ τα 27 περιπου ευρω (το κρατος δεν εισπρατει ουτε δινει επιστροφες για ποσα κατω των 27 ευρω). Δλδ μην περιμενετε να παρετε τις παρακρατησεις με λιγα λογια. Οσον αφορα τα χρηματα της πρακτικης (αν και ειναι νωρις να πουμε),εκει θα υπαρξει καποια επιστροφη αλλα ειναι αναλογα σε ποιο κωδικο θα μπει. Θα μπει στους ελευθερους επαγγελματιες? Τοτε η επιστροφη θα ειναι 85,93 ευρω. Θα μπει στους μισθωτους? Τοτε η επιστροφη θα ειναι 386,58 ευρω. Αν και εφοσον ισχυσει το ιδιο φορολογικο και για το οικονομικο ετος 2015. Το χαρτοσημο δεν υπολογιζεται στην εκκαθαριση του φορου γιατι δεν ειναι φορος αλλα τελος. Φυσικα παιζει ρολο ποτε θα τα παρει ο καθενας.Αλλος τα πηρε το 2013 αλλος θα τα παρει το 2014 και δεν ειναι σιγουρο οτι θα ισχυσει το ιδιο φορολογικο συστημα για 2η συνεχομενη χρονια.Στην Ελλαδα ειμαστε....Εγω υπολογιζω να τα παρω Ιανουαριο.Δεν θα κατσω να συγχυστω ομως,δε θα με πεθανουν αυτοι!!!Πρωτη και τελευταια φορα που συμμετεχω σε τετοιο προγραμμα. Αντε και με τη νικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/13, 4:38 μ.μ.

      Διορθωση: αν και εγραψα οτι δεν υπολογιστηκε χαρτοσημο,το υπολογισα απο βιασυνη. απ την θεωρια η επιστροφη θα ειναι 0,54 ευρω και απ την πρακτικη θα ειναι 3,13 ευρω αν μπει στον 507, ενω αμα μπει στις μισθωτες θα ειναι η ιδια που γραφω πανω,δλδ 386,58 ευρω.Σορυ για το λαθος αλλα εχω απογοητευτει απ αυτα που διαβαζω και δεν σκεφτομαι καθαρα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/13, 4:47 μ.μ.

      Αλλα δεν παιζει να μπει στις μισθωτες γιατι θεωρουμαστε ανεργοι οποτε....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/11/13, 10:38 π.μ.

      9ewrhtika borei na eisai swstos praktika omws oxi..exw ksanapei se tetoio programma kai egw k h mana m kai ka9e fora pairnoume epistrofh 20%...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/11/13, 7:27 μ.μ.

      Ναι,αλλα το συστημα αλλαξε απο φετος.Πλεον η φορολογηση γινεται απ το πρωτο ευρω και εκπτωση φορου θα εχουν μονο οι μισθωτοι.Η θεωρια εφαρμοζεται στην πραξη (οταν ειναι να μας τα παρουν).

      Διαγραφή
  108. Ανώνυμος7/11/13, 4:16 μ.μ.

    Είναι λογικό να έχουμε βγεί όλοι εκτός εαυτού λόγω της καθυστέρησης των χρημάτων! Παρ'όλα αυτά θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τον κ. Γιάννη Μπελεγρίνη που μας ενημερώνει για κάθε νεότερο! Τα χρήματα απο ότι φαίνεται δεν μπαίνουν με την σειρά που έχουμε τελειώσει την θεωρία! Εγω πάντως τελείωσα 28/8 και ακόμη τίποτα! Αν είχε στόμα αυτό το ΑΤΜ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος7/11/13, 6:22 μ.μ.

    http://www.europarl.europa.eu/aboutparliament/el/00533cec74/Petitions.html

    lew na tous travhksoume mia anafora stin E.E.eseis ti lete???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος8/11/13, 10:19 π.μ.

    Προθεσμία έως τις 31 Ιανουαρίου δίνει, με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, σε 18.900 νέους ηλικίας έως 29 ετών για να ενεργοποιήσουν τα voucher - “επιταγές εισόδου” στην αγορά εργασίας που έμειναν αδιάθετα έως τις 31 Οκτωβρίου. Τις επιταγές δικαιούνται οι επιλαχόντες από τις λίστες των άνεργων νέων που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής σε 2 προγράμματα, για 35.000 θέσεις σε επιχειρήσεις (έμειναν αδιάθετα 8.900 voucher) καθώς και στον κλάδο του τουρισμού - επισιτισμού (10.000 θέσεις από τις οποίες απορροφήθηκαν 3.000). Με την ενεργοποίηση των επιταγών, οι νέοι αποκτούν δικαίωμα θεωρητικής και πρακτικής άσκησης και λαμβάνουν, μετά τη λήξη του προγράμματος, 2.700 ευρώ οι «άνεργοι νέοι ηλικίας μέχρι 29 ετών που είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων /ΤΕΙ» και 2.400€ οι «άνεργοι νέοι ηλικίας από 18 μέχρι 29 ετών - απόφοιτοι υποχρεωτικής, δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». ΠΑΙΔΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ? Τ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος8/11/13, 12:06 μ.μ.

    δεν ξερω αυτο ειναι νεο προγραμμα τ ιδιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος8/11/13, 1:17 μ.μ.

    Παιδια μολις τωρα μιλησα με το ΚΕΚ μου..
    Για να μην εχετε αποριες και για να κλεισει το κομματι αυτο, το ποσο ειναι οντως 305,6 κ μονο με φορολογικη δηλωση μετα παιρνεις και τα υπολοιπα πισω....

    επισης, αναφερθηκε οτι τα χρηματα θα εχουν μπει μεχρι τελος του χρονου..
    ΑΡΑ μην πηγαινετε καθημερινα σε τραπεζες και απογοητευεστε..
    και εγω τα περιμενω ομως τωρα καταλαβα οτι ειναι τζαμπα να πηγαινω μεχρι εκει...
    οτι θελετε να με ρωτησετε... Καλλια λεγομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος8/11/13, 2:31 μ.μ.

    Kalispera kai apo mena,epikinonisa kai egw me ton diefthinti tou kek mou (aksiopisti pigi) kai mou eipe oti i oloi kathisterisi stin katavoli ton xrimaton ginete giati to ipourgio ergasias den theli na forologithoun ta xrimata mas gt exoume ipograpsi simvolaia pou den anaferoun gia parakratisi forou peran tou simperilamvanomenou,se antithesi me to ipourgio oikonomikon pou leei oti den dinei lefta pou den tha forologithoun.autos einai o logos pou kathisterisan toso kairo,
    episis ta lefta stous dikeouxous den tha xathoun kai tha epistrafoun me tin forologiki dilosi tou xronou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/11/13, 7:03 μ.μ.

      φιλε αν διαβαζες προσεκτικα την προσκληση του προγραμματος και μετεπειτα τη συμβαση που υπεγραψες λεει μεσα σε παρενθεση διπλα απο τα ποσα οτι συμπεριλαμβανονται οι νομιμες κρατησεις. επισης επειδη τυχαινει να κανω τη πρακτικη του προγραμματος αυτου σε κεκ, οσα ξερεις εσυ, ξερουν και εκεινοι.

      Διαγραφή
  114. Ανώνυμος10/11/13, 6:49 μ.μ.

    1. Από που προκύπτουν τα 400 ευρώ, ή τα 305, η άλλα ποσά στα οποία όλοι αναφέρεστε?
    Στο άρθρο 24 της σύμβασης αναφέρει τα εξής: "Με την ολοκλήρωση της θεωρητικής κατάρτισης ο πάροχος εκδίδει σε κάθε ωφελούμενο Α.Π.Υ. αξίας 560 ευρώ. (Δεν αναφέρει αν είναι μικτά. Προφανώς και είναι. Δηλαδή Καθαρά 427,84.)."
    "Με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης ο πάροχος εκδίδει σε κάθε ωφελούμενο Α.Π.Υ. αξίας 540 ευρώ. (Δεν αναφέρει αν είναι μικτά. Προφανώς και είναι. Δηλαδή Καθαρά 412,56.)."
    Σύνολο καταβολής προς τον Ωφελούμενο: 840 ευρώ καθαρα.
    Ημερομηνίες κατάθεσης των χρημάτων δεν αναφέρονται. Αναφέρεται μόνο "Με την ολοκλήρωση...". Επομένως θα έπρεπε να έχουν καταβληθεί μόνο τα 427,84 της θεωρητικής.
    Αυτά υπεγράφησαν.!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/11/13, 7:06 μ.μ.

      αυτα τα ποσα που αναφερεις αν διαβασεις πιο προσεκτικα αναφερονται στο παροχο καταρτισης. δλδ στα κεκ. ειναι τα λεφτα που παιρνουν απο καθε ωφελουμενο, 560 για τη θεωρητικη καταρτιση και 640 για τη πρακτικη καταρτιση. τα λεφτα που αφορουν εμας ειναι αυτα που αναφερονται πιο πανω (400) μειον τις παρακρατησεις.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/11/13, 7:39 μ.μ.

      Αν θέλεις να με βοηθήσεις λίγο ακόμα.
      Στη σύμβαση που υπέγραψα εγώ, δεν βρίσκω τίποτα για 400 ευρώ, παρά μόνο αυτά τα ποσά που προανέφερα.
      Δεν νομίζω ότι είναι τα οικονομικά οφέλη του παρόχου κατάρτισης (κεκ).
      Όσα προανέφερα, βρίσκονται στην ενότητα ΙΙ. Υποχρεώσεις Παρόχων Κατάρτισης. - Άρθρο 24.
      Συγκεκριμένα γράφει: "ο Πάροχος εκδίδει σε κάθε ωφελούμενο Α.Π.Υ". Εφόσον ο Ωφελούμενος είμαι εγω και σε μένα εκδίδεται η Α.Π.Υ., επομένως πληρώνομαι εγώ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/11/13, 8:39 μ.μ.

      χαχα. κοβει το κεκ σε εσενα αποδειξη παροχης υπηρεσιων. δλδ οτι σου παρειχε υπηρεσιες αυτης της αξιας. 560 για τη θεωρια που εκανες μεσα στο κεκ, και 640 για τις υπηρεσιες που σου παρειχε στη πρακτικη, γραμματιακη υποστηριξη ευρεση εταιρειας ελεγχους εργασιας και τα σχετικα. τα λεφτα που παιρνουν οι οφελουμενοι τα ελεγε η προσκληση του προγραμματος 2700-2400.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/11/13, 8:50 μ.μ.

      Δεν διαφωνώ. Σημασία όμως (νομική ισχύ και κάλυψη σε περίπτωση λύσεως των διαφορών στα δικαστήρια, όπως αναφέρετε στο τέλος της σύμβασης), έχει σε κάθε περίπτωση η σύμβαση που υπογράφεις και τι αναφορές γίνονται στα άρθρα αυτής.
      Δεν ξέρω έχω δίκιο, ή αν μου ξεφεύγει κάτι, όμως δεν είμαι πολύ αισιόδοξος.

      Διαγραφή
    5. Δημήτρης Ο ΑΓΡΙΟΣ11/11/13, 2:35 μ.μ.

      Με τρελαινει που ο Ανώνυμος 10/11/13 - 9:39 π.μ το λέει και μόνος του Υποχρεώσεις Παρόχων Κατάρτισης. - Άρθρο 24.
      Είσαι πάροχος κατάρτησης ρε μεγάλε καιτο διαβάζεις αυτό το κείμενο? Έλεος εδώ σου λένε όλοι οτι θα πάρεις 305.6 και εσυ μας μιλας για 427! Ξυπνα! Α.Π.Υ Αποδειξη παροχής υπηρεσιών δλδ είναι η απλή απόδειξη που θα σου δώσει το ΚΕΚ για τις υπηρεσίες του, εάν ήσουν κανονικός πελάτης αυτά θα τα πλήρωνες, τώρα τα πληρώνε το ΕΣΠΑ!
      Επειδή πολλοί αναφέρετε και έχετε δίκιο ότι δεν αναφέρει την αμοιβή μας στην σύμβαση, θα δείτε να αναφέρει σαν όροι της πρόσκλησης. Στην πρόσκηληση αναφέρει το ποσό που όλοι αναφέρουμε και γνωρίζουμε.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος11/11/13, 6:02 μ.μ.

      Κατ' αρχήν, δεν είναι κείμενο, είναι σύμβαση μεταξύ τριών μερών, εκ των οποίων το ένα μέρος είμαι εγώ.
      Δεύτερον, μάλλον πρέπει να ξυπνήσεις εσύ, γιατί προφανώς δεν ξέρεις τι υπέγραψες.
      Τρίτον, Α.Π.Υ. δεν είναι καθόλου απλή απόδειξη. Εφόσον είσαι συμβαλλόμενος στην ΑΠΥ, θα πληρωθείς τα ποσά που αναγράφονται (ΑΠΥ εκδίδετε σε κάποιον που δεν είναι επαγγελματίας (δηλαδή δεν έχει θεωρημένο μπλοκ απο την εφορία), για υπηρεσίες που παρείχε αυτός και όχι για υπηρεσίες που του παρείχαν).
      Τέταρτον, εσύ πρέπει να είσαι ο μόνος που υπέγραψες και στην πρόσκληση, επομένως μπορείς να το αποδείξης, αν χρειαστεί.
      Πέμπτον, Υποχρέωση σημαίνει, κάτι που οφείλω να αποδώσω. -Απαίτηση- σημαίνει μου χρωστάνε και θα με πληρώσουν.
      Έκτον. το τι λένε όλοι εδώ μέσα δεν έχει καμία σημασία, γιατί απ΄ότι καταλαβαίνω, κανείς δεν ξέρει τι υπέγραψε.
      Έβδομο, τι δε νοιάζει εσένα τι κάνει το ΕΣΠΑ? Εσένα σε αφορά η σύμβαση που υπέγραψες και μόνο.
      Όγδοο, αν όλοι έχουν τη νοημοσήνη σου, μάλλον δεν θα πληρωθούν ποτέ, ή θα τους δώσουν ότι γουστάρουν.

      Διαγραφή
    7. Δημητρης Ο ΑΓΡΙΟΣ12/11/13, 1:58 μ.μ.

      Στο Δευτερον ηδη βαρεθηκα να σε διαβασω.
      Δυο πραγματα θα σου πω. Ρωτα ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ειμαι σιγουρος θα εκπλαγεις με την απαντηση τους αλλα μην στεναχωριεσαι αν δεν παιρνεις τα γραμματα πιασε την μπαλα.
      Α και που σε πατριωτη.. ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ εδω και μερες 305.6 εσυ τραβα ζητα τα 427, αλλα φωναξε μας να ερθουμε να σε βοηθησουμε στο μετρημα φασκελα.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος12/11/13, 4:55 μ.μ.

      Ρώτησα εσένα, αν το κατάλαβες, και μάντεψε. Πράγματι εξεπλάγην με την απάντηση σου!

      Διαγραφή
    9. Δημήτρης Ο ΑΓΡΙΟΣ12/11/13, 5:42 μ.μ.

      ΔΕΝ με ρωτησες, αλλα ΟΚ οτι πείς! Αντε και στην Α΄ Εθνική.

      Διαγραφή
  115. Ανώνυμος10/11/13, 9:51 μ.μ.

    to thema einai oti den exoume parei akoma tpt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Γεια σας!!! Τα προγραμματα αυτα ειναι ψιλοαπατη γιατι τα κεκ θυσαυριζουν με υπηρεσιες που υποτι8εται παρεχουν σε εμας ενω δεν υφίστανται!!! Οσοι θελετε μπορείτε να απευθύθειται στον συνηγορο του πολιτη ειναι δωρεαν και με γραπτη αναφορα μπορειται να αναφερετε τα κεκ και το υπουργειο εργασιας γιατι βγαζουν πολλα μαυρα λεφτα απο τα κονδυλια που εισπρατουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρης Ο ΑΓΡΙΟΣ12/11/13, 2:16 μ.μ.

      "μαυρα λεφτα απο τα κονδυλια που εισπρατουν!!!"
      Ξερεις κατι που δεν ξερουμε? Αν και ειναι ασχετο με εμας γιατι δεν μας ενδιαφερει στην πραξη τα λεφτα που θα παρει το ΚΕΚ αλλα τα δικά μας, εχω την εντυπωση οτι ολα ειναι πεντακαθαρα οσον αφορα το προγραμμα. Οντως βγαζουν πολλα τα ΚΕΚ για να προσφερουν απλα αερα, αλλα οποσο ξερω ειναι καθαρα.. αν λοιπον ξερεις κατι σχετικο με μαυρα, για ριχτο!

      Διαγραφή
    2. Πρωχτες αν ειδες κ στις ειδησεις το ειπε κ ο ευαγγελατος..συζητουσαν για καποια λεφτα τα οποια εστειλε ι ευρωπαικη ενωση 150 εκ.ευρω τα οποια λεει για πιο σκοπο ειναι?? απαντηση ειναι η επιχορηγηση τον προγραμματων του εσπα σε συνχρηματοδοτηση με το εσπα!! 150εκ ευρω αν τα βαλεις κατω ποσα προγραμματα τρεχουν αυτην τη στιγμη ?? και αν υπολογησεις 2.5 χιλιαδες ευρω ανα ατομο ποσα ατομα βγενουν?? συν οτι ειναι συνχρηματοδοτηση με το εσπα... εγω στα βαζω κατω με 3χιλιαρικα το ατομο επι 200χιλιαδες ανεργους οτι εξυπηρετουν τα προγραμματα ποσα ειναι??? κ επισης ποσα μενουν για να πληρωθουν τα κεκ κ τα υπολοιπα που πανε οεο????

      Διαγραφή
  117. Ανώνυμος11/11/13, 2:58 μ.μ.

    Paidia egw milhsa me thn upeu8unh tou kek mou prin 2 evdomades peripou k mou eipe pws ta xrhmata ths 8ewrias ecoun bei se a8hna k patra!!!!!k twra 8a arxisoun na bainoun k stis upoloipes poleis!!!ti ginete telika???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος11/11/13, 3:45 μ.μ.

    giati afairethhke to sxlio?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Εγω ξεκινησα τη θεωρια 8 ιουλιου και τελειωσα 19 ιουλιου αλλα ακομα δν εχω παρει τιποτα! Ευτυχως δηλαδη που οταν τελειωσε το προγραμμα με προσελαβαν στο ξενοδοχειο και πηρα απο εκει 400 ευρω και περιμενω κ αλλα. ΕΥΤΥΧΩΣ!!! Δεν ξερω τι κανουν οι αλλοι που δν ειχαν εισοδημα απο πουθενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος11/11/13, 4:12 μ.μ.

    Ela de giati afaire8hke??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρης Ο ΑΓΡΙΟΣ11/11/13, 4:34 μ.μ.

      Επειδη ήταν ΠΑΣΟΚΟΣ ο σχολιαστής και εδώ γράφουν μόνο Αριστεροί. Άσε που ήταν και Γαύρος και εδώ επιτρέπονται μόνο Βαζελοι να σχολιάζουν. Να μην αναφέρω ότι ήταν κρυφοφασίστας και φαλοκράτης...ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΣ! Λογοκρισία και ΑΜΑ σας αρέσει!

      Διαγραφή
  121. Ανώνυμος11/11/13, 4:14 μ.μ.

    mexri stigmis exw dwsei gyrw st 300 eyrw g eisitiria aisxos apla m fenete tha arxisw n mpainw xwris gt me to zori vriskw g n pernw exei katantisei ahdia pia na pigainw kathe mera st atm k n vlepw0.00 eyrw!! oso g ayto me ton synhgoro t polith ALLH MIA P**A tha nai k ayth edw tous exoume pri3ei t p**ria sta thlefono k dn ginete tipota!! kanonika tha prpe OLOI na fygoume apo t kwlokek alla san kala provata p eimaste dexomaste oti kanoun!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος11/11/13, 4:20 μ.μ.

    Egw ksekinhsa 18 iouliou k teleiwsa 2 augoustou th thewria...praktikh teleiwnw 30 noemvriou...akoma de phrame tpt!!doueuoume tsampa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/11/13, 4:25 μ.μ.

      ayto theloune g n rixnoune staxti st matia oti k kala vriskoun douleies stous neous

      Διαγραφή
  123. Ανώνυμος11/11/13, 4:29 μ.μ.

    K stis douleies k mas emetaleuode k frago de pernoume apo pou8enaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος11/11/13, 9:21 μ.μ.

    Πήρα στο κεκ που είμαι και μου είπαν πως αυτές τις μέρες θα τα βάλουν και με ρώτησαν σε ποιο τμήμα ήμουν τους είπα και μου είπαν σε λίγες μέρες θα πληρωθεί το τμήμα το δικό μου. Επίσης ρώτησα και πόσα θα πάρουμε 300.00 Η 400.00 Και μου είπαν ίά πάρουμε 305.00 γιατί γίνεται παρακρατηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος11/11/13, 9:28 μ.μ.

    opoio kek na rwthseis aftes ts meres sou lene 9a ta pareis...kai meta 9a sou poun aaa den kserw gt den ta phres to upourgeio esti mas eipe emas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος12/11/13, 12:37 μ.μ.

    paidia oti nanai einai oloi. den xerei kaneis tpt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/11/13, 12:53 μ.μ.

      auto akrivos adelfe,o kathenas leei ti lalakia tou kai pion na pistepsis twra,to mono pou menei einai na perimenoume tipota alo

      Διαγραφή
  127. Ανώνυμος12/11/13, 1:38 μ.μ.

    mhpws n kanoume kamia kataggelia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Καλησπέρα,σημερα με πηραν απο το ΚΕΚ Κιατου οτι ειμαι στους νεους 10000 που πηραν για του τουρισμου και να παω αυριο να καταθεσω τα χαρτια.μπηκα ομως στην σελιδα του sete και εβαλα το ΚΑΥΑΣ μου και μου λεει δεν βρεθηκαν αποτελεσματα!Περίεργο?
    τωρα τι παιζει με αυτο το προγραμμα?να παω?κοβεται η καρτα ανεργιας?ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/11/13, 11:34 π.μ.

      Να πας. Δεν χανεις τπτ. Αν συμμετεχεις στο προγραμμα δεν κοβεται η καρτα, την ανανεωνεις κανονικα.

      Διαγραφή
  129. Να κανω μια ερωτηση...απο τις 50 ωρες "απουσιας" που δικαιουμαστε, χανουμε χρηματα? και αν ναι ποσα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος12/11/13, 11:09 μ.μ.

    den mporoume na anaferoume kapou auta ta pragmata?einai dynaton.konteyoume na teleiwsoume thn praktikh kai dn exoume parei mia.auta pou ginonte me auta pou ypograpsame den isxyoun,den mporoume n kanume kati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος13/11/13, 11:30 π.μ.

    lefos mouzos ναι χανουμε... 20 ευρω ειναι η μερα.. και 3,33 η ωρα..μπορεις ομως αν θελεις να μεταφερεις την μερα ... να παρεις κατι σαν αδεια μια μερα επειδη κατι σου ετυχε κ να την δουλεψεις στο τελος χωρις να χασεις χρηματα..ετσι το εκανα εγω για την ορκομωσια του αγοριου μου.. και θα δουλεψω μια μερα παραπανω απο τους υπολοιπους για να παρω τα χρηματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή